Chcete denně využívat své organizační a komunikační schopnosti v kombinaci německého jazyka? Tak nás neváhejte kontaktovat! Hledáme vhodné kandidáty na pozici KLIENTSKÝ SERVIS S NĚMČINOU.
Pracovní náplň
- podpora zákazníků v německém jazyce
- administrativní činnosti v rámci zadávání a zpracování objednávek
- péče o potřeby a požadavky zákazníků
- zpracování stížností
- spolupráce s dalšími odděleními
- správa zákaznických účtů
Co požadujeme?
- středoškolské vzdělání
- německý jazyk na minimálně středně pokročilé úrovni
- mírně pokročilá znalost anglického jazyka (orientace ve firemních systémech)
- MS Excel – pokročilá úroveň
- výhodou jsou zkušenosti z oblasti logistiky a zákaznického prostředí
- vhodné i pro absolventy
Co nabízíme?
- 25 dní dovolené
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- roční finanční odměny
- stravenky
- jazykové kurzy v rámci pracovní doby
- zvýhodněný mobilní tarif a příspěvek na sport
- lokality - 15 minut od Plzně
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát