Hledáte nové zaměstnání v oblasti HR a máte v daném oboru víceleté zkušenosti? Skvělé! Budete mít možnost samostatně vést personální oddělení!
Pracovní náplň
- sjednávání a vedení pohovorů s kandidáty
- úzká spolupráce s vedením společnosti a vedoucími jednotlivých odděleních společnosti
- vedení personální agendy
- spoluúčast na zpracování mezd
- spolupráce a komunikace s personálními a pracovními agenturami
- personální controlling a tvoření reportů
- spolupráce se studenty středních a vyšších škol v rámci trainee programů
- jednání s příslušnými úřady
Co požadujeme?
- minimálně středoškolské vzdělání
- praxi ve výrobní společnosti nebo personální agentuře
- orientaci v zákoníku práce a mzdové problematice
- ovládání MS Excel a PowerPoint
Co nabízíme?
- 27 dní dovolené (5 týdnů + 2 dny Sick Days)
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hod. týdně a pružnou pracovní dobu
- jazykové kurzy, finanční odměny
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, Flexi Passy
- proplácení 3 dny nemocenské za první nemoc v roce
- závodní stravování
- lokalita - Plzeň - město
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát