Máte zkušenosti s HR procesy a zpracování mezd? Chcete se nadále rozvíjet v oblasti personalistiky ve společnosti s mnohaletou tradicí? Pak právě hledáme Vás!
Pracovní náplň
- výběr, selekce a vedení pohovorů s kandidáty
- vedení personální agendy – pracovní smlouvy, výpovědi, personální dokumentace
- kooperace s personálními a pracovními agenturami
- vyhodnocování a controlling nákladů na zaměstnance
- spolupráce se středními a vysokými školami
- komunikace s příslušnými úřady
- podpora pro zpracování mezd
- tvoření reportů
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxi v oboru (výrobní společnost nebo optimálně 2 roky v personální agentuře)
- orientaci v zákoníku práce a mzdové problematice
- uživatelskou znalost MS Excel
Co nabízíme?
- pracovní dobu 37,5 hod. týdně
- 25 dní dovolené + 2 Sick Days
- flexibilní začátek a konce pracovní doby
- stravování v kantýně - výběr ze 7 jídel včetně volby vegetariánského menu
- příspěvek na penzijní/životní pojištění/Flexi Passy
- proplácení 3 dny nemocenské za první nemoc v roce
- jazykové kurzy, odměny za zaměstnance roku a pracovní výkon
- Lokalita: Plzeň - město
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát