HR V CENTRU PLZNĚ

Neaktivní nabídka

35000 - 45000 Kč

mzdové ohodnocení

Plzeňský kraj

Máte zkušenosti s HR procesy a zpracování mezd? Chcete se nadále rozvíjet v oblasti personalistiky ve společnosti s mnohaletou tradicí? Pak právě hledáme Vás!


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • výběr, selekce a vedení pohovorů s kandidáty
  • vedení personální agendy – pracovní smlouvy, výpovědi, personální dokumentace
  • kooperace s personálními a pracovními agenturami
  • vyhodnocování a controlling nákladů na zaměstnance
  • spolupráce se středními a vysokými školami
  • komunikace s příslušnými úřady
  • podpora pro zpracování mezd
  • tvoření reportů

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxi v oboru (výrobní společnost nebo optimálně 2 roky v personální agentuře)
  • orientaci v zákoníku práce a mzdové problematice
  • uživatelskou znalost MS Excel

Co nabízíme?

  • pracovní dobu 37,5 hod. týdně
  • 25 dní dovolené + 2 Sick Days
  • flexibilní začátek a konce pracovní doby
  • stravování v kantýně - výběr ze 7 jídel včetně volby vegetariánského menu
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění/Flexi Passy
  • proplácení 3 dny nemocenské za první nemoc v roce
  • jazykové kurzy, odměny za zaměstnance roku a pracovní výkon

  • Lokalita: Plzeň - město

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty