Jste zodpovědní, pečliví a baví Vás administrativa? Jste organizačně schopní a rádi komunikujete? Když bude potřeba, zvládnete se dorozumět anglicky s návštěvou ze zahraničí? Pak je tato pozice určena právě Vám! Úspěšná výrobní společnost hledá do back office týmu kolegu či kolegyni na pozici: ASISTENT/-KA s AJ Turnovsko (24-30.000 Kč)
Pracovní náplň
- administrativní zajištění kanceláře (nikoliv rutinní práce)
- podpora HR manažera
- plánování služebních cest kmenových zaměstnanců
- zajišťování firemních akcí, včetně organizace návštěv ve společnosti
- odpovědnost za pokladnu (drobné nákupy, včetně kancelářského materiálu)
- telefonická i emailová komunikace, správa pošty
- zajištění některých podkladů pro externí účetní
- evidence potvrzení plateb zákazníků
- ad hoc úkoly spojené s chodem kanceláře
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání
- anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
- dobrou znalost MS Office
- praxe v administrativě podmínkou (alespoň při studiu)
- organizační schopnosti, pečlivost, týmového ducha
Co nabízíme?
- rozmanitou náplň práce v menší výrobní společnosti
- přátelskou atmosféru, kolegové rádi pomohou novým členům týmu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvky na vzdělání (jazykové kurzy)
- zvýhodněné stravování
- bonusy, jubilejní prémie
- zvýhodněné rodinné tarify
- firemní akce
- místo výkonu práce: Turnovsko
- možnost nástupu: dohodou
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu salespraha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát