ASISTENT/-KA HR oddělení Turnovsko (25-30.000 Kč)

Neaktivní nabídka

25000 - 30000 Kč

mzdové ohodnocení

Semily

Jste zodpovědní, pečliví a baví Vás administrativa? Jste organizačně schopní a rádi komunikujete? Když bude potřeba, zvládnete se dorozumět anglicky s návštěvou ze zahraničí? Pak je tato pozice určena právě Vám! Úspěšná výrobní společnost hledá do back office týmu kolegu či kolegyni na pozici: ASISTENT/-KA s AJ Turnovsko (24-30.000 Kč)


Pracovní náplň

  • administrativní zajištění kanceláře (nikoliv rutinní práce)
  • podpora HR manažera
  • plánování služebních cest kmenových zaměstnanců
  • zajišťování firemních akcí, včetně organizace návštěv ve společnosti
  • odpovědnost za pokladnu (drobné nákupy, včetně kancelářského materiálu)
  • telefonická i emailová komunikace, správa pošty
  • zajištění některých podkladů pro externí účetní
  • evidence potvrzení plateb zákazníků
  • ad hoc úkoly spojené s chodem kanceláře

Co požadujeme?

  • min. SŠ vzdělání
  • anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
  • dobrou znalost MS Office
  • praxe v administrativě podmínkou (alespoň při studiu)
  • organizační schopnosti, pečlivost, týmového ducha

Co nabízíme?

  • rozmanitou náplň práce v menší výrobní společnosti
  • přátelskou atmosféru, kolegové rádi pomohou novým členům týmu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvky na vzdělání (jazykové kurzy)
  • zvýhodněné stravování
  • bonusy, jubilejní prémie
  • zvýhodněné rodinné tarify
  • firemní akce
  • místo výkonu práce: Turnovsko
  • možnost nástupu: dohodou

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu salespraha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty