Jste komunikativní, pro-zákaznicky orientovaná osobnost a máte všeobecné znalosti v oblasti IT? Nedělá Vám problém poradit, ale máte rádi svůj klid? Hledáme komunikativního kolegu, či kolegyni, kteří budou pracovat z poloviny času v měsíci v terénu u zákazníků, ovšem zbytek dní budou pracovat z domova a poradí si s klienty převážně telefonicky. Jedná se o systém podpory stravovacího softwaru, který vyvíjíme a jsme v tomto vývoji nejlepší na trhu!
Pracovní náplň
- Telefonická podpora zákaznického centra
- Analýza problému a nabídka řešení
- Instalace stravovacího softwaru
- Zaškolování klientů
- Výjezdy za klientem
Co požadujeme?
- Pokročilá znalost MS Office
- Uživatelská znalost IT
- Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- Zkušenost se zákaznickou péčí výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B
Co nabízíme?
- Práce až full time home office
- Zázemí prosperující společnosti
- Motivující platební ohodnocení
- Možnost profesního růstu
- Místo výkonu práce: Severovýchodní region ČR (Pardubice - Hradec Králové - Liberec - Praha -Jihlava - Havlíčkův Brod)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu it@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát