OBCHODNÍK PRO KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY

Neaktivní nabídka

25000 - 40000 Kč

mzdové ohodnocení

Máte zkušenosti s prodejem kancelářské techniky a kancelářských řešení? Baví Vás obchodní sféra, umíte plnit plány a je Vaším cílem pěkná výplata? Umíte prodat cokoli dostanete do ruky? Jste náš člověk! Napište a o víc se nemusíte starat, máme pro V8s nabídku, která se neodmítá! Mezinárodní společnost hledá do svých řad nového OBCNODNÍKA PRO KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • Akvizice klientů
  • Jednání o cenách
  • Tvorba a kontrola smluvních podmínek
  • Reporting
  • Plnění plánů

Co požadujeme?

  • Alespoň SŠ vzdělání
  • Praxi s prodejem v IT či telekomunikacích
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • Samostatnost, pečlivost, flexibilitu, cílevědomost

Co nabízíme?

  • Dovolenou navíc
  • Auto k soukromým účelům
  • Prémie z prodeje
  • Jazykové kurzy
  • Stravenky
  • 2 dny Sick Day

  • Místo výkonu práce: Pardubický kraj

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hradec@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.