Rádi komunikujete v angličtině, ale v současném zaměstnání k tomu nemáte příležitost? Orientujete se v oblasti logistiky a nákupu? Hledáte zaměstnání, ve kterém se naučíte něco nového a zároveň využijete své dosavadní zkušenosti? Hledat už nemusíte, tu správnou příležitost máte přímo před sebou!
Pracovní náplň
- komunikace a spolupráce v rámci výroby, kvality a financí
- zajištění objednávek materiálu pro výrobu v dané kvalitě a množství
- vytváření úspor ke spokojenosti všech stran
- kontrola skladových zásob a pravidelný reporting
Co požadujeme?
- min. středoškolské vzdělání
- praxi v oblasti nákupu či logistiky
- anglický jazyk na velmi dobré úrovni
- znalost ERP systému a MS Excel
- proaktivní a pečlivou osobnost
Co nabízíme?
- roční prémie a příspěvky na závodní stravování
- 5 týdnů dovolené
- možnost občasné práce z domova
- pružnou pracovní dobu
- možnost dalšího vzdělávání
- místo výkonu práce: okres Hradec Králové
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hradec@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát