Máte dobré organizační schopnosti a umíte si plánovat práci bez toho, aby vás někdo hlídal? Zvládáte práci v MS Office a angličtina vám není cizí? Jste energický člověk a dokážete přesvědčivě argumentovat i s úsměvem na tváři? Pak se přidejte do našeho týmu a staňte se pravou rukou projektového manažera v úspěšné mezinárodní hi-tech společnosti.
Pracovní náplň
- Administrativní a organizační podpora projektového manažera
- Tvorba prezentací, příprava a zpracování podkladů
- Vedení diáře, organizování schůzek, sjednávání a sledování termínů
- Organizace služebních cest, konferencí, booking letenek a hotelů
- Plnění ad hoc úkolů
Co požadujeme?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Zkušenost na pozici asistentky v back-office nebo v projektovém managementu velkou výhodou
- Anglický jazyk na dobré úrovni-denní komunikace jak s kolegy, tak obchodními partnery
- Pokročilá práce s MS Word, MS Excel a MS PowerPoint
- Řidičský průkaz skup. B
- Výborné organizační, komunikační a prezentační dovednosti
- Samostatnost, umět si stanovit priority
- Ochotu cestovat na případné pracovní cesty rámci Evropy
Co nabízíme?
- 25 dnů dovolené
- Vzdělávací a jazykové kurzy
- Stravenky a občerstvení na pracovišti
- Příspěvky na sportovní a volnočasové aktivity
- Příspěvek na životní pojištění
- Práce v centru Brna
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát