Chcete se podílet na vývoji jedinočného produktu, který se zaměřuje na digitální kanceláře? Chcete se podílet na vzniku, vedení a vývoji nového servisnéího týmu? Máte zkušenosti s agilními metodikami vývoje a pokročilou znalost angličtiny? Pak mi zašlete VAše CV ještě dnes! SERVICE OPERATION MANAGER
Pracovní náplň
- tvorba, vedení a rozvoj nového servisního týmu
- podílení se na tvorbě a zavedení support strategie na základě ITIL metodik
- monitoring efektivity v týmu
- navazování strategických kontaktů s dodavateli technologií
- spolupráce napříč vývojovými týmy k dosažení nejlepších výsledků
Co požadujeme?
- zkušenosti na obdobné pozici v oblasti service operations
- ITIL certifikaci
- zkušenosti s administrací Linux/Unix
- zkušenosti v doménách Remote management nebo ServiceNow
- komunikativnost, analytičnost
Co nabízíme?
- flexibilní pracovní dobu (9-15 pevné jádro)
- vzdělávací kurzy dle vlastního výběru (AJ, NJ, japonština)
- 25 dní dovolené + 2 sickdays
- 100 Kč stravenky, občerstvení na pracovišti
- parkovací místo
- místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu industry@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát