Jste zkušený manažer a vedl jste již menší tým lidí zajištující back office? Nevadí Vám administrativní agenda? Jste zodpovědný, spolehlivý s dobrými administrativními schopnostmi? Pak je tato pozice právě pro Vás! Společnost působící ve finanční sféře hledá posilu do svého týmu na pozici: VEDOUCÍ SERVISNÍHO TÝMU Praha (30-50.000 Kč)
Pracovní náplň
- odpovědnost za svěřený tým zajištující administrativu a back office
- motivace, hodnocení a rozvoj podřízených
- kontrola nastavených procesů, návrhy na zlepšení
- kontrola správnosti došlých smluv
- řešení případných reklamací
- pravidelný reporting
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání
- zkušenost s vedením týmu lidí
- MS Office uživatelskou znalost
- praxi v oblasti finančnictví výhodou
- spolehlivost, samostatnost, organizační schopnosti
Co nabízíme?
- zaměstnání v české rostoucí společnosti
- pravidelné odměny za odvedenou práci
- flexibilní/zkrácenou pracovní dobu
- firemní teambuilding
- nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce: Praha 6
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát