Jste komunikativní a pro zákaznicky orientovaný? Chcete pracovat na technické podpoře v oblasti IT a zároveň vést i školení pro zákazníky? Láká Vás možnost podílet se na testování a zavádění nových produktů na trh. Pokud ano, kontaktujte nás ještě dnes!
Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky společnosti, zpracování jejich požadavků v oblasti IT systémů
- Řešení technických problémů a jejich zadání do v helpdesk systému
- Testování SW
- Tvorba technických dokumentací
- Školení a podpora uživatelů
Co požadujeme?
- Praxi na obdobné pozici v rámci helpdesk nebo správy IT apod. velkou výhodou
- Znalost sítí HW, SW
- Středně pokročilá znalost AJ
- Dobré analytické a komunikační dovednosti
- Nadšení pro obor IT a ochotu učit se novým věcem
- Ochotu cestovat na občasné služební cesty
Co nabízíme?
- Zázemí úspěšné společnosti s celosvětovým působením
- 25 dnů dovolené
- Stravenky
- Zajímavé platové ohodnocení + bonusy
- Jazykové a odborné vzdělávání
- Práce v mladém kolektivu
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát