V oblasti lidských zdrojů to je to, kde chcete pracovat? Pečlivost Vám není cizí. Ovládáte MS Excelu? Je na Vás spolehnutí. Pak hledáme právě Vás! Firma patřící k předním maloobchodním prodejcům v ČR hledá posilu do svého týmu na pozici: Personalista - Asistent/ka Praha (25-30.000 Kč)
Pracovní náplň
- Administrativní práce
- Příprava smluvních dokumentů pro nástup a ukončení pracovníků
- Příprava statistických údajů
- evidence docházky
- Vedení reportů ohledně dovolených, přesčasů, nároků na stravenky
- spolupráce se mzdovou účetní
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenost s programem Helios velkou výhodou
- Znalost pracovního práva (základní znalost)
- Pokročilá znalost MS Office
- Komunikativnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, vstřícnost,
Co nabízíme?
- Nárůst až na 5 týdnů dovolené
- Pohyblivá pracovní dobu
- Vzdělávací kurzy
- příspěvky na stravování
- Nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- Místo výkonu práce: Praha – Zličín (kousek od metra)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát