Zajímáte se o oblast lidských zdrojů? Nevadí Vám administrativní práce a ovládáte MS Excelu? Je Vám zodpovědnost a pečlivost blízká? Pak je tato pozice právě pro Vás! Firma patřící k předním maloobchodním prodejcům v ČR hledá posilu do svého týmu na pozici: HR Asistent/ka Praha (25-30.000 Kč)
Pracovní náplň
- Administrativní agenda, nástupy a ukončení pracovníků
- Zpracování statistik
- Příprava docházky
- Vedení evidence ohledně dovolených, přesčasů, nároků na stravenky
- Příprava podkladů pro mzdovou účetní
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost programu Helios velkou výhodou
- Základní znalost pracovního práva
- Pokročilá znalost MS Office
- Pečlivost, spolehlivost, flexibilitu
Co nabízíme?
- Práci v nadnárodní společnosti
- Nárůst až na 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost dalšího vzdělávání
- Stravenky
- Nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- Místo výkonu práce: Praha – Zličín (kousek od metra)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát