Máte prozákaznický přístup? Baví Vás zpracovávání objednávek a komunikace s logistickým oddělením? Rádi byste pracovali v menším kolektivu pro zahraniční společnost? Pak nás kontaktujte! Do zákaznického týmu hledáme velmi příjemnou osobu, která ví, jak zajistit spokojenost zákazníka.
Pracovní náplň
- přijímání objednávek od zákazníků
- zadávání objednávek do systému SAP
- příprava dokumentů pro logistiku (expedice, fakturace)
- řešení reklamací výrobků, dodávek a jejich evidenci v systému
- komunikace napříč odděleními
- tvoření reportů
Co požadujeme?
- středoškolské vzdělání
- praxi na obdobné pozici podmínkou
- uživatelskou znalost MS Office
- ctít heslo "Náš zákazník, náš pán"
- dlouhodobou spolupráci
- samostatnost i spolupráci v týmu
- pečlivost, spolehlivost, dobré organizační schopnosti
Co nabízíme?
- pátky končíme ve 13:00 hod.!
- po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou a každoroční navyšování mzdy
- jazykové kurzy angličtiny/němčiny v rámci pracovní doby
- stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní pojištění
- možnost kariérního růstu a rozvoje
- Multisport benefit kartu
- Místo výkonu práce – Plzeň – sever (5 minut od Plzně, rozhraní okresů Plzeň - sever a Plzeň - jih)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát