ZÁKAZNICKÁ PODPORA

Neaktivní nabídka

30000 - 32000 Kč

mzdové ohodnocení

Máte prozákaznický přístup? Baví Vás zpracovávání objednávek a komunikace s logistickým oddělením? Rádi byste pracovali v menším kolektivu pro zahraniční společnost? Pak nás kontaktujte! Do zákaznického týmu hledáme velmi příjemnou osobu, která ví, jak zajistit spokojenost zákazníka.


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • přijímání objednávek od zákazníků
  • zadávání objednávek do systému SAP
  • příprava dokumentů pro logistiku (expedice, fakturace)
  • řešení reklamací výrobků, dodávek a jejich evidenci v systému
  • komunikace napříč odděleními
  • tvoření reportů

Co požadujeme?

  • středoškolské vzdělání
  • praxi na obdobné pozici podmínkou
  • uživatelskou znalost MS Office
  • ctít heslo "Náš zákazník, náš pán"
  • dlouhodobou spolupráci
  • samostatnost i spolupráci v týmu
  • pečlivost, spolehlivost, dobré organizační schopnosti

Co nabízíme?

  • pátky končíme ve 13:00 hod.!
  • po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou a každoroční navyšování mzdy
  • jazykové kurzy angličtiny/němčiny v rámci pracovní doby
  • stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní pojištění
  • možnost kariérního růstu a rozvoje
  • Multisport benefit kartu

  • Místo výkonu práce – Plzeň – sever (5 minut od Plzně, rozhraní okresů Plzeň - sever a Plzeň - jih)

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty