Chcete pracovat pro mezinárodní společnost na obchodně administrativní pozici? Ovládáte anglický nebo polský jazyk na komunikativní úrovni? Máte reprezentativní vystupování a ráda komunikujete s lidmi? Pak hledáme právě Vás! Neváhejte a ještě dnes nám zašlete životopis! ASISTENTKA MANAŽERA
Pracovní náplň
- vyřizování jednotlivých požadavků Sales Managera
- komunikace s klienty a dodavateli v AJ
- příprava podkladů pro obchodní jednání a správa dokumentace
- poskytování telefonické a e-mailové zákaznické podpory
- obsluha skladového hospodářství, provádění analýz a prezentace výsledků
Co požadujeme?
- anglický nebo polský jazyk na komunikativní úrovni
- reprezentativní vystupování a komunikativnost
- vlastní iniciativu a dobré organizační schopnosti
- všeobecný přehled v oblasti marketingu a prodeje
Co nabízíme?
- práci v rostoucí mezinárodní společnosti
- stabilní podmínky práce
- pružnou pracovní dobu s možností home office
- sick days
- firemní notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům
- možnost vzdělávacích jazykových kurzů ve společnosti
- smlouvu na dobu neurčitou
- místo výkonu práce: Olomoucko
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát