ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s AJ PRAHA

Neaktivní nabídka

25000 - 30000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

Nedělá Vám problém vyřídit objednávku, nabídku či podpořit kolegy v terénu? Máte systémové myšlení a MS Office Vám není cizí? Jste administrativně zručný a samostatný člověk? Mluvíte plynně anglickým jazykem? Pak hledáme právě Vás! Mezinárodní obchodní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s AJ PRAHA (25-30.000 Kč)


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • zpracování došlých objednávek
  • administrativní činnost
  • tvorba prodejních nabídek
  • nákup zboží
  • podpora menšího týmu Obchodních zástupců
  • komunikace s klienty i v anglickém jazyce

Co požadujeme?

  • SŠ vzdělání
  • pokročilou znalost anglického jazyka
  • MS Office uživatelskou znalost
  • praxe v oblasti technického nákupu výhodou
  • systémové myšlení, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost

Co nabízíme?

  • práci v příjemném pracovním prostředí
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost odborného vzdělávání
  • příspěvek na stravování
  • bonusový program
  • sick days
  • nástup možný IHNED
  • místo výkonu práce: PRAHA 5

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.