Máte dobré komunikační a organizační schopnosti? Jste zvyklí koordinovat a řídit pracovníky v menším týmu? Chcete se stát nedílnou složkou obchodního oddělení a napomáhat ke zlepšení obchodních procesů? Pak je tato pozice určena právě Vám! Dynamicky se rozvíjející společnost v oblasti služeb hledá kolegu do svého týmu na pozici: BACK OFFICE MANAGER PRAHA (25-40.000 Kč)
Pracovní náplň
- řízení a koordinace menšího týmu oddělení
- odpovědnost za administrativní podporu obchodních zástupců
- vytváření smluv dle požadavků vedoucího obchodního oddělení
- pravidelná komunikace s klienty
- administrativa, zadávání dat do interní databáze
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti s vedením týmu (do 10 lidí)
- pokročilou znalost MS Office
- tah na branku, samostatnost, organizační schopnosti
- ŘP skupiny B podmínkou
Co nabízíme?
- možnost seberealizace, rozšíření profesní kvalifikace
- odpovídající mzdové ohodnocení
- služební automobil (i k osobnímu užití)
- zaměstnanecké bonusy a odměny
- stravenky
- místo výkonu práce: Praha 9
- nástup možný: IHNED/dohodou
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát