BACK OFFICE MANAGER PRAHA

Neaktivní nabídka

25000 - 40000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

Máte dobré komunikační a organizační schopnosti? Jste zvyklí koordinovat a řídit pracovníky v menším týmu? Chcete se stát nedílnou složkou obchodního oddělení a napomáhat ke zlepšení obchodních procesů? Pak je tato pozice určena právě Vám! Dynamicky se rozvíjející společnost v oblasti služeb hledá kolegu do svého týmu na pozici: BACK OFFICE MANAGER PRAHA (25-40.000 Kč)


Pracovní náplň

  • řízení a koordinace menšího týmu oddělení
  • odpovědnost za administrativní podporu obchodních zástupců
  • vytváření smluv dle požadavků vedoucího obchodního oddělení
  • pravidelná komunikace s klienty
  • administrativa, zadávání dat do interní databáze

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti s vedením týmu (do 10 lidí)
  • pokročilou znalost MS Office
  • tah na branku, samostatnost, organizační schopnosti
  • ŘP skupiny B podmínkou

Co nabízíme?

  • možnost seberealizace, rozšíření profesní kvalifikace
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • služební automobil (i k osobnímu užití)
  • zaměstnanecké bonusy a odměny
  • stravenky
  • místo výkonu práce: Praha 9
  • nástup možný: IHNED/dohodou

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty