Domluvíte se bez problémů francouzsky a anglicky? Máte příjemné vystupování a zájem se dále vzdělávat? Pak jste vhodným kandidátem na pozici: ASISTENTKA OBCHODU S AJ + FJ (35 - 40.000 Kč)
Pracovní náplň
- správa objednávek a faktur
- evidence docházky
- komunikace uvnitř i vně společnosti (se zákazníky, mateřskou společností)
- příprava podkladů pro mzdy a účetní
- starost o chod kanceláře
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání s maturitou (VŠ vzdělání výhodou)
- znalost anglického jazyka podmínkou, slovem i písmem
- francouzský jazyk výhodou (komunikace s mateřskou společností)
- řidičský průkaz sk. B
- uživatelská znalost MS Excel
- zkušenosti s administrativou
- aktivní osobnost, organizační schopnosti, zájem o další vzdělávání
Co nabízíme?
- motivující mzdu
- práci v menším kolektivu
- smlouvu na dobu neurčitou
- pevně stanovenou pracovní dobu
- stravenky
- provize z prodeje
- nástup ihned
- místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát