Jsi člověk komunikativní a umíš se rychle rozhodovat? Věříš, že spokojený zákazník je půlka úspěchu v podnikání? Domluvíš se anglicky bez problému? Jestli ano, čti dál.
Pracovní náplň
- Budeš spravovat portfolio zákazníků, denně s nimi komunikovat a pečovat o jejich potřeby.
- Budeš řešit reklamace a odstávky jak s technickým oddělením, tak i se zákazníky.
- Budeš se podílet na přípravě prodejní strategie a pak ji prezentovat dál.
Co požadujeme?
- Nepotřebujeme toho mnoho, ale záleží nám na tom, abys mluvil/a plynně anglicky.
- Abyses orientoval/a v Excelu na středně pokročilé úrovni.
- Není pro nás důležité vzdělání (bereme SŠ, VOŠ, VŠ, ideálně elektro), ale důraz klademe na praxi a na schopnost komunikovat.
Co nabízíme?
- Práci v mladém kolektivu, atmosféru rodinné, ale úspěšné zahraniční firmy.
- Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office, práci otevřenou mladým matkám.
- Stravenky a 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc).
- Notebook a telefon k tomu.
- A pracovat budeš v Chomutově.
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát