CUSTOMER SERVICE

Neaktivní nabídka

35000 - 45000 Kč

mzdové ohodnocení

Ústecký kraj

Jsi člověk komunikativní a umíš se rychle rozhodovat? Věříš, že spokojený zákazník je půlka úspěchu v podnikání? Domluvíš se anglicky bez problému? Jestli ano, čti dál.


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • Budeš spravovat portfolio zákazníků, denně s nimi komunikovat a pečovat o jejich potřeby.
  • Budeš řešit reklamace a odstávky jak s technickým oddělením, tak i se zákazníky.
  • Budeš se podílet na přípravě prodejní strategie a pak ji prezentovat dál.

Co požadujeme?

  • Nepotřebujeme toho mnoho, ale záleží nám na tom, abys mluvil/a plynně anglicky.
  • Abyses orientoval/a v Excelu na středně pokročilé úrovni.
  • Není pro nás důležité vzdělání (bereme SŠ, VOŠ, VŠ, ideálně elektro), ale důraz klademe na praxi a na schopnost komunikovat.

Co nabízíme?

  • Práci v mladém kolektivu, atmosféru rodinné, ale úspěšné zahraniční firmy.
  • Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office, práci otevřenou mladým matkám.
  • Stravenky a 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc).
  • Notebook a telefon k tomu.

  • A pracovat budeš v Chomutově.

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty