Rádi komunikujete s lidmi? Hledáte uplatnění v zákaznickém servisu? Mluvíte anglicky na pokročilé úrovni a chcete jazyk využívat k denní komunikaci? Pošlete nám Váš životopis!!!
Pracovní náplň
- Správa zákaznického portfolia
- Komunikace se zákazníky a výrobou
- Prodejní strategie
- Řešení reklamací
- Řešení odstávek
Co požadujeme?
- SŠ nebo VŠ elektro výhodou
- Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni podmínkou (prezentace v angličtině, denní komunikace)
- MS Office - Excel - pokročilou úroveň
- Praxe na obdobné pozici
Co nabízíme?
- Úspěšnou nadnárodní výrobní společnost
- 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc)
- Stravenky v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den
- Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office
- Firemní akce
- Pracoviště: Chomutov
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát