ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - FAKTURANTKA

23000 - 26000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno

Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost zabývající se prodejem a servisem strojů pro obrábění skla a kamene právě hledá kandidáty na pozici: ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - FAKTURANTKA (okolo 25 000 Kč)


Reagujte! Budete mezi prvními.
Zařídíte kdykoliv, cokoliv a pro kohokoliv? Potom je pozice Asistentka přesně to, co Vás bude bavit!

Pracovní náplň

  • vyřizování a řešení objednávek
  • zpracovávání dodavatelských faktur včetně jejich formální kontroly
  • fakturace, upomínky
  • příprava podkladů pro účetní firmu a vzájemná komunikace
  • administrativní podpora obchodního a servisního týmu

Co požadujeme?

  • středoškolské vzdělání
  • alespoň krátkou praxi v administrativě
  • zkušenosti s fakturacemi (chystání podkladů pro účetní firmu)
  • středně pokročilou znalost anglického italského jazyka (písemná komunikace s dodavateli)
  • znalost práce na PC, zkušenost s nějakým účetním softwarem výhodou
  • ochotu učit se novým věcem

Co nabízíme?

  • zázemí moderních kanceláří
  • finanční bonusy (vánoční odměny)
  • možnost využití znalosti anglického nebo italského jazyka
  • příjemný pracovní kolektiv
  • zaškolení
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • místo výkonu práce: Brno Tuřany

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Zasloužíte si kariéru, kterou budete milovat...

Získejte vše, co potřebujete k vybudování kariéry, která vám přináší radost a vzrušení.