Pro českou společnost PUMPA, a.s. zabývající se prodejem a servisem čerpací techniky hledáme posilu na pozici:
Pracovní náplň
- administrativní úkony spojené s přejímáním zboží do opravy / reklamace (zadávání servisních zakázek, kontrola plnění reklamačních zakázek)
- kontrola termínu vyřízení reklamačních zakázek
- zpětné vydávání vyřízených oprav a jejich příprava na distribuci k zákazníkům (příprava na firemní rozvoz, příprava k odeslání přepravcem, informování zákazníka o možnosti osobního odběru)
- přímá spolupráce se servisními techniky provádějícími opravu
- úzká spolupráce s nákupním a obchodním oddělením
- komunikace s CZ zákazníky (osobně – v místě pracoviště, mail, telefonicky)
- komunikace se servisními zástupci CZ dodavatelů (osobně – v místě pracoviště, mail, telefonicky)
- administrativní zpracování řešených a uzavřených reklamačních zakázek
Co požadujeme?
- SOU/SŠ vzdělání
- komunikativní a vyjednávací schopnosti
- aktivní přístup k řešení svěřených úkolů
- logické myšlení
- znalost práce s MS Office (Outlook, Excel, Word)
- spolehlivost, smysl pro zodpovědnost, poctivost, pečlivost, samostatnost, ale také týmovost
- ochotu vzdělávat se
- praxi na podobné pozici výhodou (výhodou je praxe v technickém či elektrotechnickém oboru, vyhláška 50...)
Co nabízíme?
- zázemí stabilní české společnosti s mezinárodním přesahem
- 13. mzdu
- stravenky
- karierní růst
- práci v Brně bez nutnosti cestovat
- pohodový kolektiv
- školení
- pevnou pracovní dobu (7-16)
- místo výkonu práce: Brno Černovice
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát