BACK OFFICE MANAGER

Neaktivní nabídka

mzdové ohodnocení

Brno - město

Chcete pracovat pro nadnárodní společnost s významným postavením na trhu? Dokážete vést a motivovat svůj tým? Pak vyžijte příležitosti a zašlete nám Váš životopis. Zavedená IT společnost, působící v oblasti tiskového řešení hledá kolegu/kolegyni na pozici: BACK OFFICE MANAGER


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • vedení a podpora oddělení Back office (12 podřízených)
  • organizace práce a motivace pracovníků
  • zpracování personální agendy, hodnocení týmu
  • odpovědnost za výsledky oddělení
  • zastupování týmu v rámci firmy
  • vedení porad oddělení, reporting
  • spolupráce s obchodním oddělením, komunikace se zákazníky

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti s vedením týmu (min. 5 pracovníků)
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni (denní komunikace)
  • pokročilou znalost práce na PC ( MS Excel, PowerPoint, Outlook)
  • znalost EPR systému (Navision výhodou)
  • výborné komunikační a prezentační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B - výhodou

Co nabízíme?

  • zajímavá práce ve stabilní a prosperující společnosti
  • atraktivní finanční ohodnocení
  • půlroční bonusy (až ve výši jednoho platu)
  • 23 dní dovolené
  • nárok na sick days
  • firemní notebook a telefon
  • příspěvek na stravování
  • místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty