Máte zkušenosti s personálními procesy výrobní společnosti a domluvíte se v anglickém jazyce? Jste typ, co má rád ve věcech pořádek a vše si pečlivě organizuje? Pak jste to právě Vy, koho hledáme! Pojďte se realizovat do prosperující mezinárodní společnosti na Moravě. HR GENERALISTA
Pracovní náplň
- Zpracování personálních statistik
- Kontrola správného plnění pracovně-lékařských prohlídek
- Komunikace s firemním lékařem a zaměstnanci
- Dohled nad správou firemních benefitů
- Komunikace napříč odděleními společnosti a pravidelný reporting
- Podílení se na ostatních personálních činnostech
Co požadujeme?
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Zkušenosti z personalistiky, znalost pracovního práva
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Pokročilá znalost práce v MS Office (tvorba tabulek, grafů)
Co nabízíme?
- Dlouhodobé zaměstnání
- 5 týdnů dovolené
- 13. mzda
- Možnost osobního rozvoje a profesního růstu
- Flexibilní pracovní dobu
- Jazykové vzdělávání
- Lokalita: Olomoucký kraj
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát