Jste organizačně schopná osoba se smyslem pro pořádek? Máte reprezentativní vystupování? Angličtinu máte alespoň na mírně pokročilé úrovni? Chcete se realizovat v oblasti administrativy? Pak hledáme právě Vás! Česká inovativní společnost zabývající se vývojem mobilních technologií hledá novou kolegyni na pracovní pozici FIREMNÍ ASISTENTKA BRNO (do 30000 Kč)
Pracovní náplň
- zpracování administrativní agendy
- zajištění chodu kanceláře
- vítání návštěv (vaření kávy)
- evidence příchozí a odchozí pošty
- nákup a objednávky kancelářských potřeb
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání
- multitasking
- mírně pokročilou znalost anglického jazyka
- znalost MS Office
- schopného a spolehlivého člověka
Co nabízíme?
- příjemné pracovní prostředí s výhledem na Špilberk
- neomezená dovolená
- pružná pracovní doba
- občerstvení na pracovišti
- možnost práce z domova
Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát