Jste komunikativní osoba s dobrými organizačními schopnostmi? Ovládáte angličtinu a chcete se realizovat na obchodním oddělení? Umíte logicky uvažovat a jste samostatní? Pak neváhejte zaslat svůj životopis! Brněnská společnost hledá novou posilu do týmu, a to na pozici SPECIALISTA OBJEDNÁVEK BRNO
Pracovní náplň
- kompletní zpracování objednávek
- komunikace s prodejním a servisním oddělením
- koordinace objednávek
- vyhodnocování KPI pro danou oblast
- řešení zmetků
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici – podmínkou
- pokročilou znalost anglického jazyka – podmínkou
- znalost MS Office
- jedince s logickým uvažováním
Co nabízíme?
- práci v moderním prostředí brněnské společnosti
- týden dovolené navíc
- jazykové kurzy
- podpora vzdělávání
- pružnou pracovní dobu
Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát