Disponujete ekonomickým vzděláním a jste pečlivý, komunikativní typ? Hledáme pravou ruku na obchodní oddělení do stabilní společnosti na Moravě. BACK OFFICE – OBCHODNÍ ODDĚLENÍ
Pracovní náplň
- Asistence v obchodním oddělení
- Vedení administrativní agendy
- Komunikace s odběrateli i v cizím jazyce
- Spolupráce s odděleními napříč společností (sklad, nákupní oddělení, aj.)
Co požadujeme?
- Alespoň středoškolské vzdělání ekonomického směru
- Pokročilou znalost práce v MS Office
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Aktivního řidiče
Co nabízíme?
- Zaměstnání ve stabilní české společnosti
- Práci v příjemném kolektivu
- Příspěvky na stravování
- Firemní akce
- Lokalita: Olomoucký kraj
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát