BACK OFFICE – OBCHODNÍ ODDĚLENÍ

Neaktivní nabídka

až 25000 Kč

mzdové ohodnocení

Disponujete ekonomickým vzděláním a jste pečlivý, komunikativní typ? Hledáme pravou ruku na obchodní oddělení do stabilní společnosti na Moravě. BACK OFFICE – OBCHODNÍ ODDĚLENÍ


Pracovní náplň

  • Asistence v obchodním oddělení
  • Vedení administrativní agendy
  • Komunikace s odběrateli i v cizím jazyce
  • Spolupráce s odděleními napříč společností (sklad, nákupní oddělení, aj.)

Co požadujeme?

  • Alespoň středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • Pokročilou znalost práce v MS Office
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Aktivního řidiče

Co nabízíme?

  • Zaměstnání ve stabilní české společnosti
  • Práci v příjemném kolektivu
  • Příspěvky na stravování
  • Firemní akce
  • Lokalita: Olomoucký kraj

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.