Máte zkušenosti s podporou BMC Remedy nebo jiných helpdeskových systémů? Láká Vás práce v úspěšné mezinárodní společnosti? Mluvíte dobře anglicky? Pak hledáme právě Vás! PODPORA HELPDESKOVÉHO SYSTÉMU
Pracovní náplň
- Podpora helpdeskového systému BMC Remedy
- Konfigurace a úpravy BMC Remedy
- Spolupráce s implementační týmem
- Komunikace s uživateli
- Reporting
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
- Zkušenost s podporou helpdeskových systémů (BMC Remedy výhodou)
- Pokročilá znalost angličtiny (denní komunikace)
- Všeobecný přehled v oboru IT
- Znalost procesů ITIL výhodou
Co nabízíme?
- Osobní rozvoj formou detailního Training programu (interní / externí školení / softskills, technická školeni, projektová metodologie)
- Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené
- Možnost kariérního růstu
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu it@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát