PODPORA HELPDESKOVÉHO SYSTÉMU (25 - 35.000,- Kč)

Neaktivní nabídka

25000 - 35000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno - město

Máte zkušenosti s podporou BMC Remedy nebo jiných helpdeskových systémů? Láká Vás práce v úspěšné mezinárodní společnosti? Mluvíte dobře anglicky? Pak hledáme právě Vás! PODPORA HELPDESKOVÉHO SYSTÉMU


Pracovní náplň

  • Podpora helpdeskového systému BMC Remedy
  • Konfigurace a úpravy BMC Remedy
  • Spolupráce s implementační týmem
  • Komunikace s uživateli
  • Reporting

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
  • Zkušenost s podporou helpdeskových systémů (BMC Remedy výhodou)
  • Pokročilá znalost angličtiny (denní komunikace)
  • Všeobecný přehled v oboru IT
  • Znalost procesů ITIL výhodou

Co nabízíme?

  • Osobní rozvoj formou detailního Training programu (interní / externí školení / softskills, technická školeni, projektová metodologie)
  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost kariérního růstu
  • Místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu it@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.