MANAŽERKA BACK OFFICE

Neaktivní nabídka

30000 - 30000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno - město

Máte reprezentativní vzhled a jste organizační typ? Máte praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky? Angličtina pro Vás není španělskou vesnicí a využíváte ji dnes a denně? Umíte pracovat s MS Office? Vítáte flexibilní pracovní dobu? Pak je tato nabídka stvořena právě pro Vás. Nadnárodní IT firma rozšiřuje tým a hledá novou kolegyni do týmu na pozici MANAŽERKA BACK OFFICE (max. 30 000 Kč)


Pracovní náplň

  • zajištění podpory vozového parku
  • vedení personální agendy
  • zaškolení nových pracovníků
  • pomoc při roční inventuře
  • evidence technického vybavení
  • objednávky mobilních telefonů a vedení jejich evidence

Co požadujeme?

  • alespoň SŠ vzdělání zakončeno maturitní zkouškou
  • výbornou znalost anglického jazyka
  • praxi na obdobné pozici min. 2 roky
  • znalost MS Excel
  • reprezentativní vzhled a vystupování
  • samostatného jedince se smyslem pro organizaci

Co nabízíme?

  • stabilní zázemí dynamicky se rozvíjející společnosti
  • 23 dní dovolené
  • 2 dny placeného volno
  • mobilní telefon dle vlastního výběru k soukromému využití
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty