Jste komunikativní typ člověka s pokročilou angličtinou? Máte reprezentativní vzhled a výborné prezentační a organizační schopnosti? Zvládáte více činností najednou? Chcete pracovat v IT společnosti? Pak neváhejte zaslat svůj životopis. Zahraniční společnost zabývající se tiskovými službami hledá novou posilu do týmu, a to na pozici VEDOUCÍ ASISTENTKA TÝMU (do 30 000 Kč)
Pracovní náplň
- zajištění Office managementu
- zajištění a organizace návštěv
- fakturace a zpracování objednávek
- práce s interním systémem firmy
- organizace interních akcí (teambuilding, vánoční večírek)
- tvorba reportů nadřízenému
Co požadujeme?
- minimálně SŠ vzdělání
- praxi na pozici alespoň 2 roky
- pokročilou znalost anglického jazyka – minimálně úroveň B2
- znalost MS Office, zejména MS Excel
- pečlivého člověka, který ovládá multitasking
- řidičský průkaz, sk. B
Co nabízíme?
- práci v moderním IT prostředí
- 23 dní dovolené
- jazykové vzdělávání
- 2 sickdays
- možnost využití home office
- místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát