Jste člověk s velmi dobrým všeobecným přehledem v oblasti kancelářského vybavení a techniky? Baví Vás obchod a činnosti spojené s ním? Umíte najít řešení pro každého zákazníka a máte dobré komunikační i prodejní schopnosti? Pak hledáme právě Vás! Velkoobchodní dodavatelská společnost, která působí v oblasti kancelářské techniky s hlavním zaměřením na stroje a materiál pro konečnou úpravu dokumentů, hledá posilu do svého týmu na pozici: OBCHODNÍ ZÁSTUPCE KANCELÁŘSKÁ TECHNIKA (45-65.000,- Kč)
Pracovní náplň
- akvizice nových klientů
- vyhledávání obchodních příležitostí
- péče o stávající zákazníky
- analýza a porozumění požadavkům zákazníků
- definice a koordinace zdrojů pro vytvoření nejlepšího možného řešení pro každého zákazníka
- příprava a prezentace finální nabídky zákazníkovi
- pomoc při smluvním dotažení obchodního případu
- zodpovědnost za platební morálku zákazníků
Co požadujeme?
- minimálně středoškolské vzdělání (vysokoškolské výhodou)
- víceletou praxi na obdobné pozici
- obchodně orientované přemýšlení a orientaci na trhu kancelářské techniky a potřeb
- schopnost prodávat přínosy/úspory a nacházet optimální řešení pro potřeby zákazníka
- prezentační, prodejní a vyjednávací dovednosti
- schopnost zaujmout, proaktivitu
- pokročilou úroveň v anglickém nebo jiném jazyce výhodou
- odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu, komunikativnost
Co nabízíme?
- zázemí silné a dynamické společnosti
- práci v efektivním prostředí s dobrým týmovým duchem
- fixní finanční ohodnocení + provize a bonusy ze zisku
- pracovní zázemí v Praze, ale i možnost homeofficu
- firemní automobil (i pro soukromé účely)
- flexibilní pracovní dobu
- vlastní řízení časového harmonogramu
- jazykové a odborné vzdělávání
- termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce: region Čechy
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát