Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás! Mezinárodní společnost působící v oblasti informačních technologií hledá posilu na pozici VEDOUCÍ KANCELÁŘÍ (30-40.000,-Kč)
Pracovní náplň
- kompletní zabezpečení chodu kanceláří
- administrativní a organizační podpora firemních procesů
- zajišťování a organizace firemních akcí
- administrativa spojená se služebními cestami (letenky, ubytování, pojištění)
- komunikace napříč společností a s dalšími pobočkami
- zajištění prvního kontaktu s návštěvníky a péče o ně
Co požadujeme?
Požadujeme:
- znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
- pokročilou znalost práce s MS Office
- praxi na obdobné pozici
- příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
- řidičský průkaz skupiny B
Co nabízíme?
- zázemí neustále se rozvíjející společnosti, která je leaderem ve svém oboru
- moderní pracovní prostředí
- stravenky
- 5 týdnů dovolené
- občerstvení na pracovišti
- místo výkonu práce: Hradec Králové
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát