MANAŽER/KA KANCELÁŘE Praha

Neaktivní nabídka

20000 - 30000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

Chcete pracovat v přátelském prostřední obchodní společnosti v menším kolektivu? Máte dlouholeté zkušenosti s vedením office a s prací Asistentky jednatele/ředitele? Jste schopni v angličtině vyřídit telefonát nebo email? Pak je tato pozice určena právě Vám!! Česká společnost s dlouholetou působností na trhu, hledá nového člena týmu na pozici: MANAŽER/KA KANCELÁŘE Praha (20-30.000,- Kč)


Pracovní náplň

  • vedení kanceláře
  • zodpovědnost za recepci
  • zpracování došlých objednávek
  • administrativní podpora jednoho z jednatelů společnosti
  • vedení kalendáře jednatele
  • příprava a zápisy z porad
  • zajištění služebních cest

Co požadujeme?

  • min. SŠ vzdělání
  • mnohaletou praxi na obdobné pozici
  • alespoň mírně pokročilou znalost anglického jazyku
  • výborné organizační schopnosti
  • přátelské vystupování, flexibilitu, proaktivní přístup

Co nabízíme?

  • stabilní práci v české společnosti
  • 4 týdny dovolené
  • sick days
  • stravenky
  • vzdělávací kurzy
  • nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
  • místo výkonu práce: Praha 5 (nedaleko Nových Butovic)

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.