Chcete pracovat v přátelském prostřední obchodní společnosti v menším kolektivu? Máte dlouholeté zkušenosti s vedením office a s prací Asistentky jednatele/ředitele? Jste schopni v angličtině vyřídit telefonát nebo email? Pak je tato pozice určena právě Vám!! Česká společnost s dlouholetou působností na trhu, hledá nového člena týmu na pozici: MANAŽER/KA KANCELÁŘE Praha (20-30.000,- Kč)
Pracovní náplň
- vedení kanceláře
- zodpovědnost za recepci
- zpracování došlých objednávek
- administrativní podpora jednoho z jednatelů společnosti
- vedení kalendáře jednatele
- příprava a zápisy z porad
- zajištění služebních cest
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání
- mnohaletou praxi na obdobné pozici
- alespoň mírně pokročilou znalost anglického jazyku
- výborné organizační schopnosti
- přátelské vystupování, flexibilitu, proaktivní přístup
Co nabízíme?
- stabilní práci v české společnosti
- 4 týdny dovolené
- sick days
- stravenky
- vzdělávací kurzy
- nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce: Praha 5 (nedaleko Nových Butovic)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát