ADMINISTRÁTOR ODDĚLENÍ DOPRAVY

Neaktivní nabídka

mzdové ohodnocení

Plzeňský kraj

Rádi byste pracovali v mezinárodní společnosti a používali anglický jazyk denně? Máte zájem budovat kariéru ve velké a silné společnosti? Jestli ano, tak právě Vás hledáme do našeho týmu.


Pracovní náplň

  • Zajištění přeprav v rámci EU a i mimo EU
  • Evidence celního odbavení
  • Komunikace se zákaznickým servisem, dopravci a ostatními odděleními v tuzemsku i zahraničí
  • Vyřizování stížností zákazníků
  • Kontrola faktur a příprava dokumentů

Co požadujeme?

  • Min. SŠ vzdělání
  • Nutnou znalost českého jazyka a anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Znalost MS Office (Word, Excel)
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Analytické schopnosti
  • Praxe v logistice vítaná

Co nabízíme?

  • Mzdové ohodnocení včetně ročního bonusu
  • Placené přesčasy
  • 5 týdnů dovolené
  • Dotované stravování
  • Vzdělávací a jazykové kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Pracoviště v okrese Plzeň-sever

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.