Není to tak dlouho, co jste dokončili studia a máte alespoň krátkodobou zkušenost s prací Asistent/ky managementu? Komunikace v anglickém jazyce na každodenní bázi pro Vás není překážkou? Máte perfektní organizační schopnosti a reprezentativní vystupování? Pak hledáme právě Vás!! Nadnárodní společnosti působící v oblasti přepravy zásilek hledá novu podporu pro svůj zahraniční management na pozici: ASISTENT/KA MANAGEMENTU s AJ (24-32.000 Kč)
Pracovní náplň
- podpora převážně zahraničního managementu
- zodpovědnost za chod klidnější kanceláře
- komunikace se zahraničními pobočkami a obchodními partnery
- organizace a zápisy z porad
- kompletní zajištění zahraničních pobytů managerů
- příprava prezentací a reportů
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
- prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici
- MS Office Uživatelská znalost
- výborné organizační schopnosti, proaktivitu, flexibilitu
- perfektní profesní a reprezentativní vystupování, empatii
Co nabízíme?
- spolupráci s nadnárodním managementem
- možnost dalšího profesního růstu
- 5 týdnu dovolené
- sick days
- stravenky
- Multisport karta
- příspěvek na životní připojištění
- odborné i jazykové kurzy
- nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce: Praha 5
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát