Máte organizační schopnosti a umíte pracovat samostatně? Jste flexibilní a odolná vůči stresu? Ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni slovem i písmem a chcete ji používat? Hledáte práci, kde byste mohla ukázat, co ve Vás je? Potom využijte této výjimečné příležitosti a napište nám, hledáme právě Vás! Prosperující mezinárodní výrobní společnost hledá posilu na pozici: ASISTENTKA ŘEDITELE (OD 20 000 Kč)
Pracovní náplň
- administrativní opora ředitele nákupu
- příprava a organizace schůzí a konferencí
- zpracování podkladů a zápis informací z jednání
- plánování a správa kalendáře
- flexibilní podpora dle potřeb
Co požadujeme?
- výbornou znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem)
- komunikační dovednosti a time management na vysoké úrovni
- zkušenost na obdobné pozice VELKOU VÝHODOU
- kultivované a příjemné vystupování, proaktivní přístup
- uživatelskou znalost MS Office (kancelářský balík)
Co nabízíme?
- odpovídající finanční ohodnocení + prémie
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, firemní akce
- příspěvek na stravování a dopravu
- práci na dobu určitou (délka dle trvání projektu)
- místo výkonu práce: Ústecký kraj (Litoměřicko)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu chemistry@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát