Hledáte svoji první práci po studiu ve společnosti, kde Vás čeká dlouhodobý kariérní růst? Baví Vás komunikovat se zahraničními zákazníky a dodavateli? Jste schopni si operativně poradit se vzniklým problémem? Hledáte práci, kde můžete na denní bázi využít německý i anglický jazyk? Pak hledáme právě Vás! Mezinárodní společnost hledá posilu do svého týmu v centru sdílených služeb na pozici: SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY s AJ a NJ (23-28.000,- Kč)
Pracovní náplň
- denní komunikace se zahraničními dodavateli
- případná pomoc s instalací systému do PC
- administrativní podpora dodavatelů
- vyhodnocování připojení dodavatelů do interního systému společnosti
- reporting
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- anglický a německý jazyk na pokročilé úrovni (slovem i písmem), denní využití
- MS Office – uživatelskou znalost
- komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost
Co nabízíme?
- smlouvu na dobu neurčitou
- možnost příležitostně pracovat na home office
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- sick days
- nástup možný IHNED
- pracoviště: Praha 5
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát