Máte organizační schopnosti, proklientský přístup a jste člověk, který si vždy se vším poradí? Chtěli byste tyto Vaše přednosti uplatnit v nadnárodní výrobní společnosti, kde zároveň můžete na denní bázi komunikovat v anglickém jazyce? Pak je tato pozice určena právě Vám!! Úspěšná rostoucí společnost hledá posilu do oddělení kvality na pozici: ASISTENTKA ŘEDITELE KVALITY S AJ (30-37.000,- Kč)
Pracovní náplň
- plánování pracovního kalendáře nadřízeného
- spolupráce na aktuálních projektech
- administrativní podpora oddělení
- příprava podkladů k prezentacím
- zpracování zápisů z meetingů
- komunikace s dalšími odděleními napříč společností (vývoj, výroba, kvalita, konstrukce)
- reporting
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání
- víceleté zkušenosti na obdobné pozici
- anglický jazyk – pokročilou znalost (slovem i písmem), denní využití
- MS Office – dobrou znalost
- perfektní organizační schopnosti, komunikativnost, spolehlivost
Co nabízíme?
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- možnost využití mateřské školky přímo ve společnosti
- vzdělávací a jazykové kurzy
- nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- pracoviště: Praha Západ (dostupnost MHD do 20 min. z okraje Prahy)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát