Hledáte samostatnou a zodpovědnou práci ve stabilní společnosti? Máte dobré komunikační schopnosti? Ovládáte práci v MS Excel? Neustále rostoucí česká společnost rozšiřuje svůj tým nákupního oddělení o pozici ASISTENT/KA NÁKUPU (25.000,-)
Pracovní náplň
- Kompletní správa dat k výrobkům v informačním systému společnosti
- Správa dokladů k jednotlivým výrobkům (certifikáty, návody, technické podklady)
- Komunikace s dodavateli společnosti (především písemně)
- Komunikace s oddělením nákupu a dalšími odděleními napříč společností
- Administrativní řešení činností souvisejících s nákupem
Co požadujeme?
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Anglický jazyk – alespoň mírně pokročilá úroveň
- Znalost MS Office, především Excel (funkce, filtry atd.)
- Komunikativní schopnosti, samostatnost, ochota učit se novým věcem
- Řidičský průkaz
Co nabízíme?
- Zázemí stabilní obchodní společnosti
- Přátelský kolektiv
- Stravenky
- Školení
- Místo výkonu práce: Brno
- Šance i pro absolventy bez praxe
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát