Hledáte stabilní zaměstnání v oblasti personalistiky a účetnictví? Máte komunikativní znalost anglického jazyka? Jste komunikativní osobnost, která ráda pracuje v týmu? Pak neváhejte a kontaktujte nás! Výrobní společnost se sídlem v Brně hledá kandidáta se zájmem o dlouhodobou spolupráci na pozici Asistentka v administrativě (25.000,-Kč)
Pracovní náplň
- Koordinace, příprava a spoluúčast na výběrových řízeních
- Komunikace se stávajícími zaměstnanci společnosti i zájemci o zaměstnání
- Spolupráce s účetním oddělením (účtování cestovních příkazů, vyúčtování pokladny)
- Vytváření zápisů z porad
- Administrativní podpora
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání (ekonomické zaměření nebo zaměření na lidské zdroje výhodou)
- Komunikativní znalost angličtiny
- Zájem o práci, zodpovědnost
- Komunikativnost a schopnost práce v týmu
- Základní znalost účetnictví výhodou
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
- Mobilní telefon k soukromému použití
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Příspěvky na stravování
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát