Máte organizační schopnosti a umíte pracovat samostatně? Jste flexibilní a odolná vůči stresu? Ovládáte angličtinu na pokročilé úrovni slovem i písmem a chcete ji používat? Hledáte práci, kde byste mohla ukázat, co ve Vás je? Potom využijte této výjimečné příležitosti a napište nám, hledáme právě Vás! Prosperující česká obchodní a výrobní společnost s tradicí rozšiřuje svůj tým a obsazuje pozici: ASISTENTKA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE (30.000,-Kč)
Pracovní náplň
- Zodpovědnost za chod sekretariátu
- Administrativní podpora ředitele a vedení
- Plánování a příprava schůzí, konferencí, služebních cest a dalšího
- Zajišťování komunikace a firemní korespondence
- Správa firemních dokumentů
- Organizace kalendářů a cestovních plánů managementu
Co požadujeme?
- Výborná znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem)
- Komunikační dovednosti a time management na vysoké úrovni
- Perfektní znalost MS Office (kancelářský balík)
- Zkušenost na obdobné pozice PODMÍNKOU
- Kultivované a příjemné vystupování
- Proaktivní přístup a ochota učit se nové věci
Co nabízíme?
- Příjemný pracovní kolektiv se zázemím stabilní společnosti
- Odpovídající finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Kafeterie
- Zaměstnanecké slevy na produkty
- Místo výkonu práce: Vysočina
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu kariera@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát