CUSTOMER CARE COORDINATOR WITH ENGLISH + FRENCH + ITALIAN

Neaktivní nabídka

27000 - 31000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno - město

Je hlavní doménou Vaše výřečnost? Máte praxi z call centra nebo zákaznického servisu? Nejste zrovna ranní ptáče a preferujete flexibilní pracovní dobu? Ovládáte více jak 2 cizí jazyky, kterými se domluvíte? Máte rádi klid v práci a rutinní práce Vám nevadí? Pak zašlete svůj životopis! Nadnárodní společnost hledá nové posily do týmu a to na pozici: CUSTOMER CARE COORDINATOR WITH ENGLISH + FRENCH + ITALIAN


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • poskytování kvalitního servisu zahraničním zákazníkům (B2B segment)
  • tvorba reportů v MS Excel (tabulky, užití základních funkcí)
  • práce s interním systémem
  • kooperace s technickými kolegy
  • pravidelný reporting

Co požadujeme?

  • SŠ vzdělání
  • pokročilou znalost angličtiny, francouzštiny a italštiny - podmínkou
  • znalost MS Office, především MS Excel
  • praxe z call centra výhodou
  • práce s MS Office
  • nekonfliktního člověka

Co nabízíme?

  • práci v mladém kolektivu
  • 5 týdnů dovolené
  • sickdays
  • další bonusy (za znalost dalších cizích jazyků)
  • příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
  • jazykové vzdělávání
  • systém kafetérie
  • občerstvení na pracovišti v podobě ovoce
  • možnost kariérního růstu
  • místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty