CUSTOMER CARE COORDINATOR SPANISH + ITALIAN
27000 - 31000 Kč
mzdové ohodnocení
Jste komunikativní typ člověka s příjemným vystupováním? Disponujete praxí ze zákaznického servisu? Máte pokročilou znalost jak španělského, tak i italského jazyka? Máte zájem pracovat ve společnosti, která umožňuje svým zaměstnancům kariérní růst? Nejste ranní ptáče a vyhovuje Vám flexibilní pracovní doba? Pak zašlete aktuální verzi Vašeho CV ještě dnes! Chcete pracovat pro úspěšnou společnost na trhu, která působí v tiskařském průmyslu?
Reagujte! Budete mezi prvními.
Pracovní náplň
- poskytování kvalitního servisu zahraničním zákazníkům (B2B segment)
- tvorba reportů v MS Excel (tabulky, užití základních funkcí)
- práce s interním systémem
- kooperace s technickými kolegy
- pravidelný reporting
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání
- pokročilou znalost španělského i italského jazyka podmínkou (denní využití)
- praxe z call centra výhodou
- práce s MS Office
- nekonfliktního člověka
Co nabízíme?
- práci v mladém kolektivu
- 5 týdnů dovolené
- sickdays
- další bonusy (za znalost dalších cizích jazyků)
- příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
- jazykové vzdělávání
- systém kafetérie
- občerstvení na pracovišti v podobě ovoce
- možnost kariérního růstu
- místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát
Vizitku můžete naskenovat pomocí QR kódu nebo stáhnout kliknutím na tlačítko "Stáhnout vizitku"
Smazat účet
Jste si jisti?
Úspěch
Špatný formát obrázku
Špatný formát životopisu
Ano
Ne
Přidat / upravit
Uložit
Neúspěch
text_acjobs_delete_cv
Požadovaná mzda
Úvazek
Vhodné pro
Odeslat
Vyberte