Máte praxi na pozici asistenta / asistentky, ale nebaví Vás rutinní práce? Chcete získat skvělou praxi v úspěšné společnosti a být pravou rukou top managementu? Domluvíte se jak anglicky, tak německy se zahraniční centrálou? Pak je tato pozice určena právě Vám! Úspěšná výrobní společnost hledá kvalitní uchazeče a uchazečky na pozici: OFFICE MANAGER s AJ a NJ Liberecko (od 40.000 Kč)
Pracovní náplň
- organizační a administrativní podpora jednatele společnosti
- komunikace v českém, anglickém a německém jazyce
- zpracování reportů a prezentací (též i v cizím jazyce)
- kompletní přehled o chodu kanceláře
- správa dokumentace, plánování a organizace schůzek
- telefonická komunikace a vyřizování korespondence
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání
- praxe na pozici v administrativě podmínkou
- anglický a německý jazyk na skvělé úrovni
- středně pokročilá znalost MS Office
- reprezentativní vystupování a organizační schopnosti
- hledáme člověka, co se nebojí úkol zařídit / vyřídit / zorganizovat
Co nabízíme?
- nadstandardní finanční ohodnocení
- odměny v podobě 13. a 14. platu
- dovolená navíc
- profesní růst
- využití cizích jazyků
- příspěvky na stravování
- jazykové kurzy
- další finanční i nefinanční benefity
- nástup možný: ihned
- místo výkonu práce: Liberecko
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát