Máte již předchozí praxi jako nákupčí, koordinátor či supply chain specialist a výborné organizační schopnosti? Dokážete si určit priority a také pomáhat ostatním členům týmu? Domluvíte se anglicky se zahraničními dodavateli? Pak hledáme právě Vás! Úspěšná společnost působící v automotive průmyslu hledá kolegu na pozici: PURCHASING COORDINATOR (33-40.000 Kč)
Pracovní náplň
- spolupráce a koordinace nákupního týmu v oblasti dodávek materiálu
- pravidelná komunikace s tuzemskými a zahraničními dodavateli
- monitoring trhu, vyhledávání a výběr nových dodavatelů
- tvorba objednávek, hlídání termínů dodávek, řešení reklamací
- analýzy, reporty a zajištění potřebných informací pro vedení společnosti
Co požadujeme?
- středoškolské vzdělání
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- předchozí praxi ve výrobní společnosti min. 3 roky
- uživatelskou úroveň MS Excel
- skvělé organizační schopnosti
Co nabízíme?
- finanční ohodnocení odpovídající předchozí praxi
- smlouvu na dobu neurčitou, jistotu a zázemí
- příspěvky na dopravu
- zvýhodněné stravování
- zodpovědnou a pestrou náplň práce
- možný termín nástupu: dohodou
- místo výkonu práce: okres Semily
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát