Umíte zpracovat účetní doklady pro účtárnu? Máte praxi v administrativě nebo v back office? Máte výborné organizační schopnosti a hledáte práci v klidném pracovním prostředí v rodinné firmě? Pak je tato pozice určena právě Vám!! Menší česká obchodní společnost s dlouholetou působností na trhu, hledá posilu do svého týmu na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČTÁRNY Praha (25-33.000 Kč)
Pracovní náplň
• zpracování podkladů pro externí účetní (faktury, bankovní výpisy, dobropisy)
• komunikace s přepravci
• vyjednávání podmínek s přepravci a plánování přepravy a dovozu zboží
• příprava kalkulací k došlému zboží
• řešení reklamací
• běžná administrativní činnost
• reporting
Co požadujeme?
• min. SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici výhodou
• mírně pokročilou znalost anglického jazyku (zejména psaná forma)
• zkušenosti s prací v účetním programu ABRA výhodou
• MS Excel - uživatelskou znalost
• dobré organizační schopnosti
• samostatnost, pečlivost, komunikativnost
Co nabízíme?
• stabilní práci v rodinné firmě
• půlroční odměny
• 4 týdny dovolené
• stravenky
• sick days
• možnost jazykových kurzů
• nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
• místo výkonu práce: Praha 4 Podolí
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát