ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČTÁRNY Praha

Neaktivní nabídka

25000 - 33000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

Umíte zpracovat účetní doklady pro účtárnu? Máte praxi v administrativě nebo v back office? Máte výborné organizační schopnosti a hledáte práci v klidném pracovním prostředí v rodinné firmě? Pak je tato pozice určena právě Vám!! Menší česká obchodní společnost s dlouholetou působností na trhu, hledá posilu do svého týmu na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČTÁRNY Praha (25-33.000 Kč)


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

    • zpracování podkladů pro externí účetní (faktury, bankovní výpisy, dobropisy)
    • komunikace s přepravci
    • vyjednávání podmínek s přepravci a plánování přepravy a dovozu zboží
    • příprava kalkulací k došlému zboží
    • řešení reklamací
    • běžná administrativní činnost
    • reporting

Co požadujeme?

    • min. SŠ vzdělání
    • praxe na obdobné pozici výhodou
    • mírně pokročilou znalost anglického jazyku (zejména psaná forma)
    • zkušenosti s prací v účetním programu ABRA výhodou
    • MS Excel - uživatelskou znalost
    • dobré organizační schopnosti
    • samostatnost, pečlivost, komunikativnost

Co nabízíme?

    • stabilní práci v rodinné firmě
    • půlroční odměny
    • 4 týdny dovolené
    • stravenky
    • sick days
    • možnost jazykových kurzů
    • nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
    • místo výkonu práce: Praha 4 Podolí

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.