Máte krátkodobou praxi v administrativě v back office nebo končíte školu? Umíte zpracovat jednoduché účetní doklady pro účtárnu? Máte výborné organizační schopnosti a hledáte práci v klidném pracovním prostředí v rodinné firmě? Pak je tato pozice určena právě Vám!! Menší česká obchodní společnost s dlouholetou působností na trhu, hledá posilu do svého týmu na pozici: BACK OFFICE SPECIALIST Praha (25-33.000,- Kč)
Pracovní náplň
- zpracování podkladů pro externí účetní (faktury, bankovní výpisy, dobropisy)
- komunikace s přepravci
- vyjednávání podmínek s přepravci a plánování přepravy a dovozu zboží
- příprava kalkulací k došlému zboží
- řešení reklamací
- běžná administrativní činnost
- reporting
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici výhodou
- mírně pokročilou znalost anglického jazyku (zejména psaná forma)
- zkušenosti s prací v účetním programu ABRA výhodou
- MS Excel - uživatelskou znalost
- dobré organizační schopnosti
- samostatnost, pečlivost, komunikativnost
Co nabízíme?
- stabilní práci v rodinné firmě
- půlroční odměny
- 4 týdny dovolené
- stravenky
- sick days
- možnost jazykových kurzů
- nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce: Praha 4 Podolí
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát